• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
اسحاقی در اخطار قانون اساسی:

افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند/ بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی، قیمت زعفران را کاهش داد

  • کد خبر : 2719
  • 09 بهمن 1401 - 14:58
افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند/ بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی، قیمت زعفران را کاهش داد
نماینده مردم قائنات در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد وزارت نفت در افزایش قبوض گاز گفت: زمانی که با بحران گاز روبرو شدیم از مردم خواستیم که صرفه جویی کنند، اما بعد از عبور از این برهه حساس، با افزایش قیمت قبوض گاز روبرو شدیم! در حالی که افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند و این کار اشتباهی بود که وزارت نفت انجام داد.

سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: در ابتدا تشکر ویژه از آقای نیکزاد دارم، به این دلیل که هر وقت خواستیم صدای مستضعفان را به گوش مسئولان برسانیم، این فرصت را داده و اخطارهای ما را وارد دانستند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی شما را در جامعه نه اصولگرا شناخته اند و نه اصلاح طلب؛ بلکه مردم شما را شخصی انقلابی می دانند، بنابراین زمانی که شخصی انقلابی می خواهد برای مقام عالی دولت رأی بگیرد، باید طبقه محروم و مستضعفان و صاحبان اصلی انقلاب را مدنظر داشته باشد، بنابراین هوشیار باشید، چرا که هر اتفاق اقتصادی که در جامعه می افتد نباید هزینه آن را مردم بدهند و هزینه ها به مردم تحمیل شود. به عنوان مثال زمانی که با بحران گاز روبرو شدیم از مردم خواستیم که صرفه جویی کنند، اما بعد از عبور از این برهه حساس، با افزایش قیمت قبوض گاز روبرو شدیم! در حالی که افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند و این کار اشتباهی بود که وزارت نفت انجام داد.

وی افزود: آقای رئیسی، شما باید دست آن تیم اقتصادی و افرادی که قصد دارند با افزایش قبوض، گرانی را به طبقه محروم تحمیل کنند، قطع کنید، چرا که اگر این کار را انجام ندهید، مجلس چنین خواهد کرد.

اسحاقی در تذکر دیگری، وزارت جهاد کشاورزی را خطاب قرار داد و گفت: این وزارتخانه در یک برهه از زمان زعفران را که نزدیک به ۴۰ میلیون تومان قیمت داشت، تحویل گرفت و در انبار نگه داشت، اما امروز با تصمیمات غلط خود، قیمت این محصول را به ۲۰ تا ۲۵ میلیون کاهش داده است، حال باید پرسید که این چه فسادی است که در وزارت جهاد کشاورزی و صادرکنندگان نفوذ کرده است، در حالی که شعار این دولت قطع کردن دست فساد و رانت بود.

این نماینده مردم اظهار کرد: زمانی که افزایش قیمت ها می کنیم، طبقه محروم متضرر می شوند، بنابراین وزارت جهاد کشاورزی نباید زیر توافق خود با زعفران کاران و کشاورزان بزند./

لینک کوتاه : https://salmaneshaghi.ir/?p=2719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزشگاه افتتاح موسسه هنر هیجان زندگی اقای قرایی امام جمعه شهر نیمبلوک انتخابات اینترنت 4G بیمارستان شهدای قاین تسهیل کالاهای کارگران راه جلسه بررسی نیازهای حوزه بعداشت و درمان جناب اقای خسروی حجه الاسلام والمسلمین شطی حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی خرید تجهیزات پزشکی برای بخش مگا ICU خرید دستگاه پزشکی برای بیمارستان کوثر حاجی اباد دانشکده پزشکی قاین دانشگاه علوم پزشکی دکتر دژپسند دکتر رخشانی دیدار اسحاقی با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی دیدار با شهرداران شهرستان قاینات دیدار با ویزر محترم امور اقتصادی و دارایی دیدار نوروزی راهپیمایی خودرویی 22 بهمن زرشک زیرکوه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه ساخت راه آهن سلمان اسحاقی شهرستان قائنات عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی قائنات قانون شفافیت آرا قاین قاینات مجلس مجلس شورای اسلامی مدارس کشور مراسم اجرایی 5890 واحد اقدام ملی مسکن ملانوری نماینده مردم شریف حوزه قاینات و زیرکوه نماینده کمیسیون بهداشت ورزش وزیر محترم راه و شهرسازی کارگاه ساخت دوبانده جاده قاین بیرجند یوم الله 22 بهمن