• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
20

ساخت و ساز پادگان قاین طی دو سال و نیم/ مسئولین شهرستان با پیمانکار ارتش همکاری بیشتری داشته باشند

  • کد خبر : 598
  • 15 شهریور 1399 - 13:02
ساخت و ساز پادگان قاین طی دو سال و نیم/ مسئولین شهرستان با پیمانکار ارتش همکاری بیشتری داشته باشند
نماینده مردم قاینات و زیرکوه ضمن اشاره به دیدار با امیر حیدری فرمانده نزاجای ارتش گفت: ساخت و ساز ساختمانی پادگان غدیر طی دو سال ونیم انجام خواهد شد و عاجزانه از مسئولین شهرستان می خواهیم با پیمانکار همکاری داشته باشند و دیگر شاهد گلایه های نیروی محترم ارتش از عدم همکاری مسئولین شهرستان در توسعه و پیشرفت پادگان ارتش قاین نباشیم.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان قاینات با اشاره به آغاز سال تحصیلی ضمن تشکر از مدیران و معلمان آموزش و پرورش گفت: نظارت در آموزش و پرورش امسال باید قوی ترباشد واز شبکه بهداشت می خواهیم که نظارتشان مستمر باشد و دراین زمینه از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی استفاده شود تا سرکشی های مستمری از وضعیت مدارس داشته باشند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه از مدیریت آموزش و پرورش قاینات خواست تا از مدیران و معاونین و معلمین بخواهند که به دانش آموزان توصیه  های بهداشتی داشته باشند و دانش آموزان را مضطرب نکنند و بستری فراهم نشود که دانش آموزاضطراب داشته باشد.

وی در ادامه از مسئولین نظارتی و به خصوص دادستان شهرستان قاینات خواست تا همان طور که برخی از منکرات و شبیه خون های فرهنگی در شهرستان را به جد پیگیر و با بانیان آن برخورد می شود با خاطیان و گران فروشان و به خصوص دراین زمان با  صنف لوازم التحریر که گران فروشی می کنند برخورد جدی تری داشته باشند.

اسحاقی در ادامه به سفر امیر حیدری فرمانده نیروی  زمینی ارتش به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت:به محض اطلاع از سفر ایشان به استان پیگیری دیدار با امیر حیدری شدم و قرار بود برنامه ای در شاهرخت داشته باشند و چون این برنامه کنسل شد و شب در نقطه صفر مرزی در نیازآباد خواف حضور داشتند لذا با هماهنگی که انجام شد به همراه فرماندار نیمه های شب به این نقطه صفر مرزی رفته و مطالبه ۲۰ ساله مردم در خصوص پادگان را مجددا به اطلاع ایشان رسانده ودرخواست کتبی تقدیم و پاسخ ایشان را نیز کتبا دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بنده درتهران هم می توانستم ایشان را ملاقات کنم کما اینکه ملاقات هایی هم داشته و پیگیر پادگان بوده ایم ولی تلاقی سفر ایشان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان جنوبی نقطه عطفی بود ولذا در نقطه صفر مرزی ایشان را ملاقات و سلام مردم قاینات را ابلاغ کردم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه با گلایه از برخی مسئولین شهرستان قاینات که از زبان امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای  شمال شرق نزاجا در این جلسه مطرح شده بود گفت: ایشان از برخی مسئولین در خصوص عدم همکاری با ارتش گلایه مند بود و لذا از همه مسئولین ادارت و نهاد ها ونیروهای نظامی و انتظامی و شهرداری و شورای شهر عاجزانه در خواست می کنم این دوسالی که قرار است ساخت و ساز پادگان انجام شود جهادی وار در کنار ارتش باشید و با پیمانکار همکاری کنید ودیگر شاهد کم کاری مسئولین نباشیم.

اسحاقی ضمن قرائت  دستور کتبی امیر حیدری فرمانده  نیروی زمینی ارتش در خصوص تسریع در احداث پادگان در شهرستان قاین گفت: حدود یکماه پیش با حضور امیرنعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش کلنگ ساخت و سازدر پادگان غدیر قاین به زمین زده شد و قرار است طی ۲ سال و نیم ساخت و ساز به پایان برسد.

وی ادامه داد:بازهم تاکیدمی کنم با تمام وجود کنار ارتش بایستید تا دستور رهبری که ۲۰ سال است روی زمین مانده است محقق شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  انتقال راه آهن  از سمت یونسی به خضری دشت بیاض و قاین گفت: با پیگیری های مستمر از جانب مسئولین شهرستان و فرماندار و نماینده و به خصوص شخص استاندار خراسان جنوبی به زودی مناقصه توسعه راه اهن از سمت یونسی به خضری دشت بیاض برگزار خواهد شد .

اسحاقی افزود: طی چند روز گذشته سرکشی به اتفاق نماینده گنابادو بجستان و فرمانداران قاین و گناباد از خط انتقال راه آهن گناباد یه یونسی داشتیم، گزارشات ونتایج حاصله به صورت مکتوب یه اطلاع آقای نوبخت خواهد رسید و استاندار محترم نیز به جد پیگیر اعتبارات خواهند بود.

وی اضافه کرد: ۲ ونیم کیلومتر از دوبانده کردن جاده خضری به گناباد نیز باقی مانده است و این هم در دستور کار قرار دارد و تمام سعی ما این است که  هرچه سریعتر به نتیجه مطلوبی برسد.

لینک کوتاه : https://salmaneshaghi.ir/?p=598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزشگاه افتتاح موسسه هنر هیجان زندگی اقای قرایی امام جمعه شهر نیمبلوک انتخابات اینترنت 4G بیمارستان شهدای قاین تسهیل کالاهای کارگران راه جلسه بررسی نیازهای حوزه بعداشت و درمان جناب اقای خسروی حجه الاسلام والمسلمین شطی حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی خرید تجهیزات پزشکی برای بخش مگا ICU خرید دستگاه پزشکی برای بیمارستان کوثر حاجی اباد دانشکده پزشکی قاین دانشگاه علوم پزشکی دکتر دژپسند دکتر رخشانی دیدار اسحاقی با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی دیدار با شهرداران شهرستان قاینات دیدار با ویزر محترم امور اقتصادی و دارایی دیدار نوروزی راهپیمایی خودرویی 22 بهمن زرشک زیرکوه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه ساخت راه آهن سلمان اسحاقی شهرستان قائنات عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی قائنات قانون شفافیت آرا قاین قاینات مجلس مجلس شورای اسلامی مدارس کشور مراسم اجرایی 5890 واحد اقدام ملی مسکن ملانوری نماینده مردم شریف حوزه قاینات و زیرکوه نماینده کمیسیون بهداشت ورزش وزیر محترم راه و شهرسازی کارگاه ساخت دوبانده جاده قاین بیرجند یوم الله 22 بهمن