• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

پیام سلمان اسحاقی به مناسبت آغاز سال ١٤٠٠ هجری شمسی+ فیلم

  • کد خبر : 2364
  • 30 اسفند 1399 - 12:15
پیام سلمان اسحاقی به مناسبت آغاز سال ١٤٠٠ هجری شمسی+ فیلم

پیام سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف حوزه قاینات وزیركوه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال ١٤٠٠ هجری شمسی . بسم الله الرحمن الرحیمآغاز سال ١٤٠٠ را می توان به روشن شدن نور امیدی برای مردم عزیز و سرافراز ایران تشبیه نمود .🌺 امید به آنكه در این سال صدای “انا المهدی، انا ابن […]

پیام سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف حوزه قاینات وزیركوه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال ١٤٠٠ هجری شمسی .

بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز سال ١٤٠٠ را می توان به روشن شدن نور امیدی برای مردم عزیز و سرافراز ایران تشبیه نمود .
🌺 امید به آنكه در این سال صدای “انا المهدی، انا ابن فاطمه الزهرا” از كنار كعبه به گوش برسد و چشمان عالم به نور امام زمان (عج) منور شده و پرچم عزتمندانه انقلاب اسلامی به دست رهبر عزیزمان و امام امت، امام خامنه ای (حفظ الله) به صاحب اصلی آن داده شود.
🌺 امید به آنكه بار دیگر مردم بصیر، فهیم و دشمن شناس ایران عزیزمان باحضور در انتخابات در جنگ شبیخون دشمن، نقش آفرینی نموده و همچون گذشته مایه فخر و مباهات انقلابی خواهند شد كه به بركت خون صدها هزار شهید، امروز در دستان ما به امانت رسیده است.
امید به انتخاب یك دولت انقلابی ، دشمن شناس، با بصیرت، جوان، مؤمن، مدیر و مدبر كه با حضور در بطن جامعه، مشكلات را درك نموده و برای آن تدبیری اندیشیده و حركت نماید، دولتی كه باور داشته باشد كه امید به غرب و عدم نگاه و تكیه بر داخل، چرخش در دور باطل است.
🌺 امید به انتخاب اعضای شورایی كه بر محور مشورت، تدبیر، تأمل و تعقل، تصمیمات كارشناسی تصمیم گرفته و با نظارتی مستمر و در چهارچوب منافع و مصالح مردم در امور شهری، نقش ارزشمندی ایفا نمایند.
🌺 امید به آنكه قوه مقننه با نظارت های سخت تر و میدانی بیشتر، تنقین و تنقیح قوانین در چهارچوب منافع و مصالح انقلاب، ملت، پیشرفت و آبادانی ایرانی سربلند، نقش موثر و ارزشمندی را بیش از پیش ایفا نماید.
🌺 امیدبه آنكه قوه قضائیه در كنار مبارزه ای مستمر و محكم تر، نقش بیشتری در پیشگیری از بوجود آمدن فساد ایفا نماید.
🌺 امید به آنكه در چندماه باقی مانده از دوران خدمت قوه مجریه، به گونه ای با غرب رفتار شود (دركلام، پیام و برخوردها) كه نشان دهند كه به خوی پلید و نیت خبیثانه او در برخورد با ملت ایران، ایمان آورده اند و در همین چند ماه باقی مانده آن ایمان را در عملكرد خویش با تكیه بر پتانسیل های داخلی نیز نشان دهد.
امید مردم در همین چندماه باقی مانده به این دولت برای كنترل بازار است، باور داریم، می شود با یك اتحاد و حضور میدانی، قوه های مجریه و قضائیه این امید را در مردم محقق نماید.

این ها بخشی از امیدهای مردم است، امیدهایی كه بعد از سالی در آنهاست، كه داغ بسیاری از عزیزانمان را در بیماری كرونا درك كردیم، عزیزان ما در حوزه بهداشت و درمان همچون ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مجاهدانه نقش آفرینی نمودند، سالی بود كه عزیزان و خدمتگزاران در استان خراسان جنوبی سعی بر خدمتی ارزشمند و ماندگار برای مردم نمودند.
سالی بود كه این حقیر سعی بر آن داشتم كه نشان بدهم وجود ناقابل و كوچك خویش را وقف مردم نموده ام و در روزهایی كه با مشكلات تخصیص اعتبارات مواجه بودیم، در كنار استانداران عزیز گذشته و حال، برادران محترمم ، آقایان معتمدیان و ملانوری ، فرمانداران شهرستان های قاینات وزیركوه ، مدیران و پرسنل خدوم آن مدیریت ها در حوزه های مختلف بهداشت ودرمان ، صنعت فولاد ، راه ، راه آهن ، مخابرات ، دیجیتال شدن شبكه های تلویزیونی و ….. نقشی مؤثر و ماندگاری ایفا نمایم. لیكن می دانم كه تا رسیدن به جایگاه ارزشمند قاینات و زیركوه آباد و پر افتخار كه در شان و منزلت مردم قدرشناس آن باشد، نیاز به تلاش و همدلی بیشتری است.
در پایان ضمن تبریك سال نو به مردم شریف ایران مخصوصًا مردم عزیز خراسان جنوبی و بالاخص مردم عزیزتر از جانم در شهرستان های قاینات وزیركوه ، التماس دعا داشته تا بتوانم لیاقت نمایندگی شما مردم سربلند و عزیز را داشته باشم.

لینک کوتاه : https://salmaneshaghi.ir/?p=2364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزشگاه افتتاح موسسه هنر هیجان زندگی اقای قرایی امام جمعه شهر نیمبلوک انتخابات اینترنت 4G بیمارستان شهدای قاین تسهیل کالاهای کارگران راه جلسه بررسی نیازهای حوزه بعداشت و درمان جناب اقای خسروی حجه الاسلام والمسلمین شطی حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی خرید تجهیزات پزشکی برای بخش مگا ICU خرید دستگاه پزشکی برای بیمارستان کوثر حاجی اباد دانشکده پزشکی قاین دانشگاه علوم پزشکی دکتر دژپسند دکتر رخشانی دیدار اسحاقی با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی دیدار با شهرداران شهرستان قاینات دیدار با ویزر محترم امور اقتصادی و دارایی دیدار نوروزی راهپیمایی خودرویی 22 بهمن زرشک زیرکوه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه ساخت راه آهن سلمان اسحاقی شهرستان قائنات عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی قائنات قانون شفافیت آرا قاین قاینات مجلس مجلس شورای اسلامی مدارس کشور مراسم اجرایی 5890 واحد اقدام ملی مسکن ملانوری نماینده مردم شریف حوزه قاینات و زیرکوه نماینده کمیسیون بهداشت ورزش وزیر محترم راه و شهرسازی کارگاه ساخت دوبانده جاده قاین بیرجند یوم الله 22 بهمن