• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13

در بازدید نمایندگان قاینات و زیرکوه و گناباد و بجستان از روند پیشرفت راه آهن یونسی به گناباد: شروع ساخت راه آهن از سمت یونسی به قاین در آینده ای نزدیک

  • کد خبر : 610
  • 15 شهریور 1399 - 13:36
در بازدید نمایندگان قاینات و زیرکوه و گناباد و بجستان از روند پیشرفت راه آهن یونسی به گناباد: شروع ساخت راه آهن از سمت یونسی به قاین در آینده ای نزدیک
نماینده مردم قاینات در مجلس با بیان اینکه شروع ساخت راه آهن از سمت یونسی به قاین در آینده ای نزدیک کلید می‌خورد، گفت: اعتباراتی که از سوی دو استاندار خراسان جنوبی و رضوی جذب شود همه در یک سبد ریخته خواهد شد.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه و صفائی نماینده مردم گناباد و بجستان به همراه فرمانداران قاین و گناباد از روند پیشرفت راه آهن یونسی بجستان به گناباد بازدید کردند.

در حاشیه بازدید از احداث خط ریلی یونسی  بجستان به گناباد نمایندگان دو حوزه انتخابیه بر پیگیری جذب اعتبار برای ادامه و تکمیل خط آهن از یونسی به سمت قاین و بیرجند تاکید داشتند.

صفائی نماینده مردم  گناباد بجستان با بیان این که پروژه راه آهن گناباد با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست گفت: ظرف ۲ ماه آینده زیر سازی تمام  خواهد شد و ریل گذاری نیز باید پیگیری و اعتبار جذب  شود.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که نماینده قاینات وزیرکوه و استاندار خراسان جنوبی دارند امیدواریم هرچه سریعتر شاهد ادامه راه آهن از یونسی به سمت خضری دشت بیاض،قاین وبیرجند باشیم.

اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه با اشاره به جلسات متعدد استاندار خراسان جنوبی در تهران گفت: تاکنون جلسات متعددی برگزار و پیگیری های زیادی صورت گرفته است و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن، استارت شروع کار راه آهن از یونسی به  سمت قاین بیرجند زده شود .

وی با بیان این که نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی  قصد دارند با اتحاد و همبستگی یک خدمت بی نظیری به خطه جغرافیایی خود داشته باشند گفت: امیدواریم استانداران خراسان جنوبی و رضوی با همکاری نمایندگان پیگیری های خود را برای جذب اعتبارات بیشتر و تزریق به این پروژه عظیم داشته باشند تا مردم به خواسته به حق خود برسند.

اسحاقی با بیان این که اعتباراتی که از سوی دو استاندار خراسان جنوبی و رضوی جذب شود همه در یک سبد ریخته خواهد شد گفت: همه اعتبارات منتهی به یک هدف می شود.

وی این اتحاد و همبستگی بین نمایندگان و دو استان واستانداران محترم را نقطه عطفی برای امید بخشیدن به مردم خطه جنوب خراسان دانست و خواستار تسریع در راه آهن یونسی به سمت خضری دشت بیاض شد.

 

لینک کوتاه : https://salmaneshaghi.ir/?p=610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزشگاه افتتاح موسسه هنر هیجان زندگی اقای قرایی امام جمعه شهر نیمبلوک انتخابات اینترنت 4G بیمارستان شهدای قاین تسهیل کالاهای کارگران راه جلسه بررسی نیازهای حوزه بعداشت و درمان جناب اقای خسروی حجه الاسلام والمسلمین شطی حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی خرید تجهیزات پزشکی برای بخش مگا ICU خرید دستگاه پزشکی برای بیمارستان کوثر حاجی اباد دانشکده پزشکی قاین دانشگاه علوم پزشکی دکتر دژپسند دکتر رخشانی دیدار اسحاقی با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی دیدار با شهرداران شهرستان قاینات دیدار با ویزر محترم امور اقتصادی و دارایی دیدار نوروزی راهپیمایی خودرویی 22 بهمن زرشک زیرکوه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه ساخت راه آهن سلمان اسحاقی شهرستان قائنات عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی قائنات قانون شفافیت آرا قاین قاینات مجلس مجلس شورای اسلامی مدارس کشور مراسم اجرایی 5890 واحد اقدام ملی مسکن ملانوری نماینده مردم شریف حوزه قاینات و زیرکوه نماینده کمیسیون بهداشت ورزش وزیر محترم راه و شهرسازی کارگاه ساخت دوبانده جاده قاین بیرجند یوم الله 22 بهمن